1. Regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu prowadzonego przez firmę Starfax Sp. J. z siedzibą w Warszawie.
2. Podstawą przyjęcia sprzętu do serwisu jest wystawienie dokumentu „Rewersu Serwisowego” (przy odbiorze osobistym) lub zgłoszenie mailowe/telefoniczne (przy wysyłce).
3. Klient zobowiązany jest do poinformowania serwisu o wszystkich znanych mu usterkach oraz wcześniejszych próbach naprawy sprzętu przez inne serwisy lub osoby nieuprawnione.
4. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za akcesoria (kable zasilające, piloty, uchwyty sufitowe, torby), które nie zostały wpisane na Rewersie przy przyjęciu sprzętu.
1. Wstępna wycena naprawy (tzw. ekspertyza) jest bezpłatna pod warunkiem zlecenia naprawy w naszym serwisie.
2. W przypadku rezygnacji z naprawy po przedstawieniu kosztorysu, lub w przypadku braku możliwości naprawy z przyczyn niezależnych od serwisu (np. brak dostępności części u producenta), Zleceniodawca ponosi zryczałtowany koszt diagnostyki w wysokości 250 zł brutto.
3. Rezygnacja z naprawy w trakcie jej trwania (po wcześniejszej akceptacji kosztów) wiąże się z opłatą manipulacyjną w wysokości 350 zł brutto oraz koniecznością pokrycia kosztów sprowadzonych już części.
1. Standardowy czas naprawy wynosi od 1 do 14 dni roboczych, liczonych od momentu akceptacji kosztorysu. Czas ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności importu nietypowych podzespołów (np. procesorów DLP, kół kolorów) z zagranicy.
1. Serwis nie gwarantuje przywrócenia pełnej funkcjonalności sprzętu, jeśli był on wcześniej zalany cieczą, upadł z wysokości lub był niefachowo naprawiany przez osoby trzecie.
1. Na wykonane usługi udzielamy gwarancji serwisowej. Okres gwarancji wynosi standardowo 3 miesiące (lub 6 miesięcy w wybranych przypadkach) i obejmuje wyłącznie zakres wykonanej naprawy oraz wymienione podzespoły.
2. Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń mechanicznych, zalania, uszkodzeń powstałych w wyniku przepięć w sieci energetycznej, naturalnego zużycia materiałów eksploatacyjnych (np. lampy, filtry) oraz oprogramowania.
3. Naruszenie plomb gwarancyjnych serwisu powoduje utratę gwarancji.
1. Klient ma obowiązek odebrać sprzęt w terminie 14 dni od otrzymania powiadomienia o zakończeniu naprawy (SMS/e-mail).
2. W przypadku nieodebrania sprzętu przez okres 3 miesięcy, sprzęt może zostać poddany utylizacji lub sprzedaży na poczet pokrycia kosztów magazynowania i naprawy (zgodnie z art. 180 K.C. w zw. z art. 476 K.C.).
3. W przypadku napraw gwarancyjnych klient ponosi koszt 50 zł brutto za pośrednictwo.